HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Mi a #%@&?

2010.03.08. 09:59 nincs5letem

 Hejj srácok lányok!:D

 

Személy szerinte nagyon de nagyon ritkán nézek TV-t, de tegnap mégis muszály voltam mert elment a net:(

De nem is ez a lényeges hanem amit ott láttam.

Nem hittem a szememnek(kb lefostam a bokámat) akkorát néztem.

A Berlini póker főnyeremény elrablásáról beszélek.Élő adásban pár ürge lenyúlta az ' millió eurós főnyereményt.Az a ma reggeli árfolyamokat nézve 285 000 000Ft.

Tehát nem kevés.

De még videó is van róla mert a Németek annyira akció kedvelők hogy mindent fel is vettek számunkra:]

 

Kár, hogy nem a Korda Gyuri volt a kommentátor.

Az valahogy igy nézhetett volna ki:

-Most nagyon nagy stressz nehezedik a játékosokra. Igaz-e Klárikám?

-Igen Gyuri.

-Na most vagyon All Inn lesz?:O

-jajj Klárikám nézzed csak mit csinálnak azok az emberek a háttérben!:O

-Biztos csak sietnek ki a WC-re Gyurikám.

És itt szakad meg a közvetítés.... :(

De az előtérben vették tovább az eseményeket. és az sem hétköznapi:]

Enjoy this bitches!!!!:D

ennyi lettem volna mára:]

nincs5letem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr881818318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása