HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Hatalmas visszatérés, hatalmas post!:D

2010.05.20. 14:06 nincs5letem

 Hejj de régen irtam már ide. Rá is fért a blogra egykis portalanítás:D Na de segáz most vissza tértem és máris belecsapok a lecsóba:D Ezalatt az egy hónap kihagyás alatt csokornyi olyan videót találtam nektek, hogy csak na. :D

Hol is kezdjem?

Megvan!:D Srácok,lányok itt van egy kis popsi szex!:D

 

Azt hittétk mi?:D Fúj...:D

(rossz aki rosszra gondol, hülye aki nem;])

Na ezután a kis "behatás" után...(értitek behatás... a rúd meg a srác... értitek...jo mind1:D) kicsit komolyabb vizekre evezünk.

Amerikában megy egy a "The Intervention" nevű műsor aminek az a lényege, hogy valaki rossz úton jár és a barátai család tagjai szembesítik a hibájival a változást remélve.Igazi emberek,igazi történetek,igazi öröm, és igazi fájdalom.

De beszéljen helyettem inkább ez a videó.

 

Ha ezen a videón nevettetek akkor tudjátok meg, hogy ÉRZÉKETLEN BUNKÓ PARASZTOK VAGYTOK!!!!! Kinevetni mások érzelmeit? Hogy lehet valaki ennyire méltatlan és semmire kellő?:O Sőt még Auto Tune remix is van?:O

 

 

:"DD jajj már nem bírom ezt:D besz*rok:D ez a legviccesebb dolog amit a héten láttam:D:D:D:D Remélem ti is bele csurgattatok a gatyátokba:D

 

Srácok,lányok elérkeztem a post végére és egy cicussal szeretnék elbúcsúzni aki legalább annyira édes mint OMG cica<3:D

PERW KITTIEH 4 EVAR!!!!!:D

 

Nom nom nom nom nom nom nom nom nom.....:D

Lányok tudnátok mit kezdeni vele mi?:D

 

Ennyi lettem volna mára:D 

nincs5letem

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr242018032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása