HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Hétfő

2010.02.08. 09:37 nincs5letem

Yo estét kispajtások. Találtam egy igazán megható videót a barátságról. Ajánlom mindenkinek. ^_^

Annyira megható ahogy megöleli. ^_^Árad a szeretet és a béke:] <3 mindenkinek.

 

A hétvége egész izgalmasan telt. Vagyis fogjuk rá. Érdekel mit csináltam hétvégeén?

Anyukádat de nagyon keményen. Még dalt is irtak róla annyira odatettem magam. :D

És tudok kivel csináltam meg anyukádat? Hát Sztyopával:D(előre is elnézést,kérek tőle) de ez igyvan.

Anyukád nem panaszkodott. Remélem te sem fogsz. 

Hamár anyukád megvolt és emiatt nehesztelnél rám akkor most szeretnélek kiengesztelni azzal,hogy 1 percre visszhaozom a Karácsonyi "boldogságot".

 

 

Boldog Február 8.-át mindenkinek:)

 

Ennyi lettem volna egyenlőre.

 

ÉS lenne egy kérésem ha már erre jársz kispajtás és van még 1 perced fölöslegbe akkor az alábbi linken szavazz Dikácz Rékára. http://www.axe.hu/angels/index.php

Ha szerencséd van majd meghálálja. 

Köszöntem a segítséget.

 

 

nincs5letem

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr571738518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Murugya 2010.02.08. 20:51:19

Jó szórakozást, jó blogolást!
Hogy mit írjak még?
nincs5letem
:)

nincs5letem 2010.02.08. 22:48:49

a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:]
süti beállítások módosítása