HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Egy kis tavaszi kertészkedés:]

2010.03.18. 10:16 nincs5letem

 Szépnapot.

Komolyan srácok/lányok olyan csodaszép nap van ma(vagyis itt Budaörsön 16 fok van és szikrázó napsütés).KEdvet is kaptam egy kis kertészkedéshez.Az a baj, hogy rájöttem én panelházban lakok tehát ritkás a növényzet.Sebaj mert a kertészkedés másik formáját űzöm.Milyen formáját? Pontosan azt a formáját amelyiket Hadházi László (Showder Klubb oszlopos tagja és a kedvens Stand-Up komedistám) is. :D

Itt egy videó is remélem ez majd segít megérteni a mondandómat.:D

Ha teis valahogy igy vagy ezzel,és esetleg igen jól érzed magad akkor ezután a dal után a menyországba kerülsz:D

Enjoy

"we gonna rock down to Electric Avenue..." <3

 

nincs5letem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr11849080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása