HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

OMG Cica

2010.03.29. 11:09 nincs5letem

 Igazi kedves,aranyos cuki cicus. ^^ 

Ennivaló a drága<3:D

Nézzétek meg hát nem tüneményes?

De nem tudtam elképzelni miért vág ilyen fejet.

De hamar jött a válasz egy újab videó képében.

Ezután még énis OMG fejet vágtam:D

Nézzétek meg miért vágott OMG cica olyan fejet.

OMG!!! Ugye, hogy ti is igy néztetek?:D

Ennyi lettem volna mára.

OMG cica 4 evar!!!:D <3 

nincs5letem

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr401876814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása