HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Kislányoknak:]

2010.03.16. 11:33 nincs5letem

 A Jonas Brothers.Hmmm... mit is mondhatnék,hogy ne bántsak meg senkit?Sajnos ilyet nem tudok:( Nekem mindig is gyanúsak voltak a srácok,főleg a South Park 13.évad Első része után(The Ring,A Gyűrű).Oké Disney kreálta a srácokat meg minden de akkoris mind a 3-an nemsokára lesznek 18 évesek és azt nyilatkozták,hogy szüzek. Első gondolatom az volt,hogy "mese habbal és rojtosra cuccolják a rajongókat" de tévedtem emberek.Rájöttem az okosságra. Ezek 100% homoszexuálisak,buzik,seggbe kukizók, szeretik a halrudat,stb...

Az első jel az egyik videójuk volt,ahol az énekes eléggé meleg pillantásokat vet a kamerába szerintem.

Nézzétek csak meg.

És ha ezek után sem hisztek nekem itt a megmásíthatatlan bizonyíték a srácok furcsa hajlamaira.Persze hogy szüzek.Olyan értelemben hogy nővel még nem voltak,de ki tudja fiúval hányszor?Engem nem is igazán érdekel de ne mondja ezután a videó után nekem senki hogy nem melegek,BUZIK a srácok.

Enjoy.

nincs5letem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr661843492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása