HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Gyerekek...

2010.02.09. 10:11 nincs5letem

 Oh... a kis gyerekek^_^

Emlékszem még azokra a csodálatos ovodás évekre.

Egésznap nyomtuk a LEGO-t délután alvás és kedves Ovonénik<3

Kinek kell ennél több?:]

Hát senkinek. Vagyis az én időmben még ez volt. A mai Világban már mások az ovodások negyon mások. O.o

Mint ebben a videóban is látszik nagyon elfajzottak a kis huncutok. És még egy jó viccem is van ezzel kapcsolatban.

Mikulás az ovodában ölébe ülteti Pistikét megcsavarja az orrát és kérdezi:

-Mit szeretnél a Mikulástól Pistike?

Pistike azt mondja:

-PINÁT!!!

Mikulás döbbenten néz,mire Pistike azt mondja:

-És ne mond, hogy nincs mert érzem az ujjadon!

Ez lenne a mai helyzet az ovodásokkal.:D

Giggity,giggity,giggity....:D

További szépnapot.

nincs5letem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr41741465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása