HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Nagy seggű kurvák,meg EZ MIEZ?

2010.05.21. 13:07 nincs5letem

Üdv.

Hogy ityeg a fityeg?:]

-Áh rövid lankadt és balra lóg.:(

-Szomorú. De majd felvidítalak mit szólsz?:]

-Igen nincs5letem?:O És mégis hogyan?*.*

-Hogyan,hogyan ejj...?! Hát nagy seggű kurvákkal!!!!:D:D:D:D

 

 

-Na máris jobb igaz?:]

-Sokkal!!!XDDD

Ne kérdezzétek, hogy az énekes miért van úgy öltözve mint aki a templomból jött,énsem tudom. :D

DE EZ A BEST SONG EVAR!!!!!:D

Na most, hogy már kókadt farkú barátomat felvidítottam ti jöttök. :]

Nektek is van ám valami a tarsojomban. :]

-Igen?:O És miaz?*.*

-Gyere ide hátra a sikátorba kislányom és megmutatom. :]

-Oké.:]

...na szóval hol is tartottam? Ja igen itt van egykis finomság élvezzétek.

EZ AZ EMBER EGY MESSIÁS!!!!

Komolyan messiás. A LELKEDBE NÉZ!

De félretéve a tréfát.Lenne pár kérdésem.

-Miért videózza ahogy zuhanyzik?

-Miért cigizik?

-Mi van abban a cigiben?

Ha valaki bármelyikre tud választ adni akkor: szkibmedve@vipmail.hu

 

Adios Los Olvasóz.

 

nincs5letem

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr842020522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása