HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Nyár van alig fürdő ruhában...

2010.06.09. 11:31 nincs5letem

Gondolom nektek is feltűnt, hogy a napokban 30+ celsius fokok repkednek. Szerintem a mai napra már annyi volt a meleg, hogy az árvíz is elpárolgott.

 

Kétség sem fér hozzá ITT A NYÁR!:D nézzük milyen örömöket tartogat nekünk a nyár?:D

 

Hát strandot:D

 

 

Na és nem feledkezhetünk meg a fesztiválokrólsem:D

 

Ennyi lettem volna mára.

 

Egy régi nagy nyári kedvencemmel köszönnék el:]

 

Bye

 

nincs5letem 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr112068502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása