HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Péntek

2010.02.05. 14:16 nincs5letem

Szépnapot olvasók.(már ha léteztek):D

Kezd kialakulni a fejemben a kép mit is szeretnék elérni ezzel a bloggal.

Mosolyra fakasztani titeket,vagy elérni azt,hogy beszarjatok a röhögéstől.:D

Ennek érdekében most bemutatnék egy videót amihez kell egy kis angol tudás de ha az megvan igencsak élvezhető lesz.

 

 

ÉS ha ez a videó nem tetszett akkor itt van World of Warcraft-os barátunk újjab dühkitörése. :] 

 

Ennyi lettem volna mára.

Mikor lesz folytatás?

nincs5letem


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr241731708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása