HTML

nincs5letem

Az internet legjobb videóit szeretném bemutatni, a saját körítésemben.

Friss topikok

  • nincs5letem: a legelső kommentelőm. nagyon örvendek:] köszönöm a biztatást. kiteszek magamért:] (2010.02.08. 22:48) Hétfő

Linkblog

Zene füleinknek:]

2010.02.09. 12:06 nincs5letem

 David Guetta napjaink egyik leghíresebb house DJ-je. Én személy szerint igencsak kedvelem a zenéjét. Egyik személyes kedvencem az "I Got a Feeling"

De ez a Paródia is eléggé kemény.:D Elő az angol tudást srácok és Enjoy this!:D

 

 

Semmi bajom a Koreaiakkal nehogy rasszizmussal vádoljatok.:D

Csokokbokok:D (Neked és Anyukádnak is) üzenem,hogy majd felhívom. :] Giggity,giggity,giggity...:D

nincs5letem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nincs5letem.blog.hu/api/trackback/id/tr511741804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása